*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

16 Ağustos 2017 Çarşamba

yazıyla uğraşanlar bilir, didişmek olmaz harflerle....üzerine üzerine giderseniz ters teper...koyunları sayarak dalınan uykudan, ince hesaplı aşklardan nasıl hayır gelmezse zorlanan yazıdan da hayır gelmez...bittecrübe sabittir bu:)))



bir koca ay geçmiş şuraya iki satır yazmadan....
olacak şey değil ama olmuş işte....


bazen böyle olur...
kelimeler cümleler uçuşur da zihninizde
hayat baskın gelir....
umutlar beklentiler dostluklar
anılar hayatlar sevdalar 
rol çalar,  kelimelerden....


yazıyla uğraşanlar bilir...
didişmek olmaz harflerle....


uykuya dalmak gibidir yazı...
sevmek gibidir...
aşık olmak gibidir....


üzerine üzerine giderseniz 
mutlaka ters teper çok şey....


harfler kelimeler cümleler
çimdik çimdik alır öcünü
her bir adımınızda....


koyunları sayarak dalınan uykudan...
didişerek yaşanan sevmelerden....
ince hesaplı  aşklardan....
asla ve kat'a hayır gelmez....


her şey bittiğinde 
sası bir elmanın ekşisi  kalır
kalbinizin tam orta yerinde.... 

bittecrübe sabittir :)))



bu yüzden bırakmak gerekir yazının da ucunu...
o bilir kendini yazdıracağı zamanı....
inatlaşmamak  gerekir....



artık kaf dağının bile uzağında kalan  
bir ciğerparem  yıllarca,
"kimi gezer yorulur,  kimi yazar yorulur"  
derdi gevrek gevrek, edalı edalı, umursamaz umursamaz....
şaşkın gözlerimi açarak dinlerdim onu ...


ne çok ne çok gezdim ben de şu bir aydır....
zihnimde uçuşurken kelimeler....


artık kelimelerle anıları
ölümsüz kılma zamanı....
artık gezerken de zihinde yazarken 
klavyeye dökme zamanı...


yeni ve tılsımlı bir yolculuğun 
gönlümdeki duraklarını 
adım adım anlatma zamanı...


ne diyordu nazım hikmet 

"memleketimi seviyorum
çınarlarında kolan vurdum
hapishanelerinde yattım...
hiçbir şey gidermez iç sıkıntımı
memleketimin şarkıları ve tütünü gibi..."

                                               ......

ankara/susurluk/adatepe/assos/gömeç/ayvalıkizmir/altınoluk/muğla/marmaris/bodrum
/datça/denizli/foça....yollarının   arkadaşlığıyla...çoğunu çok iyi bildiğim yerleri yeni bir gözle gezmenin , keşfetmenin ve yaşamanın  yorgunluğuyla....  


(murat örem / 16 ağustos 2017 )

                   onur akın'ın en iyi bestelerinden birini 
                          hakkını vererek dinleyiniz!!!

                              -çok geçtim bu sulardan şu burundan  şu koydan
                              /.../ sana dönen geminin kırıldı omurgası.....-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder