*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

6 Temmuz 2015 Pazartesi

"...biz hiç kaybolmadık, biz hiç kaybetmedik desem yalan! oyuna devam! devam...devam....devam...devam..."



bir koca yıl daha yarılandı…
bir ramazan daha  yarılandı…
bir koca ömür çoktan yarılandı…

ne diyordu mahlası hatemi olan şair ;

"erişir menzil-i maksuduna âheste giden
tiz-reftâr olanın pâyine dâmen dolaşır"


bir de ne diyordu  bülent ortaçgil;

Oyuna devam!
Biz hiç yorulmadık
Biz hiç yenilmedik desem yalan!
Oyuna devam!
Oyuna devam!

Biz hiç kaybolmadık
Biz hiç kaybetmedik desem yalan!
Oyuna devam!

Rakipler kaçak güreştiler
Hepsinin yumrukları vardı
Dünyayı değiştirmek için verdiğimiz kırıntılardı

Oyuna devam!
Biz hiç aldanmadık
Biz hiç aldatmadık desem yalan!

Oyuna devam!
Çocuktum ufacıktım
Şimdi büyüdüm çocuğum var
Ben hep sorular sorardım
Karşımda aynı sorular

Oyuna devam!
Biz hiç kaybolmadık
Biz hiç kaybetmedik desem yalan!
Oyuna devam!
Oyuna devam...devam...devam....devam...devam...
                                                                                       
( murat örem / 06 temmuz 2015 / ankara…) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder