*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

12 Ağustos 2014 Salı

can yücel ; " ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi..."



Çok yıllar önceydi...
Gördüğü tedavi nedeniyle bir gözü kapalıydı Can Yücel'in....
Korsan misali siyah bant vardı tek gözünde...

Tören yapılıyordu  İstanbul Harbiye Cemil Topuzlu Açık Hava Sahnesi'nde...
Sahnedeydi Can Yücel...
Sahnedeydi mizahçı , karikatürist, yayıncı... Metin Üstündağ....

Bir bacağı aksak Metin Üstündağ ödül töreninde sahneye çıkarak
Can Yücel'e sevgiyle saygıyla  sarılmış ve şu cümleyi söylemişti;

" Can Baba 
seninle ben ne 
çok benziyoruz 
demokrasi tarihimize...
Senin bir gözün kapalı 
benim bir bacağım aksak...

Kör topal idare edeceğiz artık...." 


Zamanlardan birinde de  şu ironik şiiri yazmıştı Can Yücel ;

"Ben ömrümce muhalif yaşadım
Devletçe de menfi bir ‘tip’ sayıldım
Onun için kan grubum
Rh negatif!..." 


Ben de bu blogda tam bir yıl önce  aşağıdaki  yazıyı yazmıştım

Aradan bir yıl daha geçmiş...
15 yıl olmuş ,  
" başka türlü  bir şey isteyen" 
 davudi sesli şair öleli ...

Büyük şairdi Can Yücel...
Öyle
ağlak cümlelerin altına
adı üfürülmeyecek  kadar
büyük şairdi...

 (murat örem / 12 ağustos 2014 / ankara...)


 bu da 1 yıl önceki can yücel yazısıydı...
http://yedigunyazilari.blogspot.com.tr/2013/08/can-yucel-kovalamayn-beni-yataga-hic.html







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder