*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

2 Nisan 2014 Çarşamba

sabahattin ali ; öldürülüşünün 66. yılında da senin meskenin, her daim okurlarının gönlüdür....




“ etrafın seni sıktığı zaman kitap oku…
ben şimdiye kadar
her şeyden çok , kitaplarımı severdim.

bundan sonra
her şeyden çok
seni seveceğim
ve kitapları beraber seveceğiz...

şiirlerimde de gördün ki, kitaplara rağmen çok ıstırap çektim.
çünkü candan bir insanım yoktu.
sen benim yarım kalan tarafımı ikmâl edeceksin.”





         “Hayat , ne fazla gülmek, ne de yasa girmektir
Geleneği çiğnemek, talihi devirmektir
Dünyayı parmağının ucunda çevirmektir
Yaşamak yatağından seller gibi taşmaktır.

İnsan ki gelir geçer, dünyada nefes gibi
Ne büyük ızdıraptır yaşamak herkes gibi
Yükseksen tatlı bir ses, olamaz bu ses gibi
Yaşamak kartal gibi göklerde dolaşmaktır.

Yaradan her mahluktan farklı yarattı bizi
Zaman bir avuç toprak yapsa da cismimizi
Kainat hayretlerle anmalı ismimizi
Yaşamak asırları bir hamlede aşmaktır.”



1 yorum:

  1. ''Korkutmaz beni ölüm,
    Bir şeytan kadar hürüm.
    Süremez bende hüküm
    Ne Allah, ne de Nahit..''

    Bir zamanlar hep dilimdeydi. O zamanlar pek bir yalnızdım, üzgündüm, yorgundum. Durup düşündüm de aslında güzel günlerdi..
    İnsan yaşadıkça anlıyor. Sabahattin Ali yazdıkça anlatmış bir de üstüne. Ne diyeyim yüreğine sağlık yazanın da, hatırlayanın da...

    YanıtlaSil