*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

24 Şubat 2013 Pazar

Ülkü Tamer ; " bana çiçek gönderme / bir kuş ağacı gönder..."

eskilerin  edebiyat , sanat,  çocuk , muhalefet  dergileri yok…
eskilerin dergicileri de yok…

marko paşa yok, merhum paşa yok ,  malum paşa yok…
ömürlerini   namuslu duruşa  pey süren güzel insanlar yok…
aziz nesin yok…
sabahattin ali yok…
rıfat ılgaz yok…

yaprak yok…
son yaprak yok…
bir parktaki siyah beyaz fotoğrafla daha da ölümsüzleşen ;
insanoğluinsan orhan veli kanık yok..
mikadonun melih cevdet andayı  yok…
bütün yaz çekirdek çitleyen oktay rifat yok…

papirüs yok..
en gözü kara dergici   çokbigüzelinsan   cemal süreya yok…
oteller kentinin , ruhi beyin edip cansever’i yok…

varlık var …
hala var…
ama gözlüklerine hurufat bulaşan  yaşar nabi nayır yok…


eskilerin  edebiyat , sanat,  çocuk , muhalefet  dergileri yok…
eskilerin dergicileri de yok…

1970’lerin , 80’lerin güzelim  milliyet sanatı  yok…
o zaman burun kıvırdığımız o eski hürriyet gösteri bile yok…

12 eylül 1980’in ufunetinden sonra
mavi logosuyla ışıldayan somut yok…

oğuz arallı efsane gırgır yok…
2000’e doğru yok…
80’lerin sonuyla  90’ların başının  güzel dergisi,  sokak yok…
70’lerin yankı’sı yok...

çocukluğumun en güzel atı,
milliyet çocuk yok…

ama çok şükür
çok şükür
o günlerin milliyet çocuk dergisinin 
gülen yüzlü  yayın yönetmeni
papirüsün görünmez görüneni
ülkü tamer var…

hala var…

nice yaşlar göresi ülkü tamer  var…
türkçenin tarifsiz güzel şiirlerinin şairi
          ülkü tamer hala var…
 
( murat örem / 24 şubat 2013 / ankara…) 
              Ben sana teşekkür ederim, beni sen öptün,
                         Ben uyurken benim alnımdan beni sen öptün;..”

                                                             ülkü tamer….

1 yorum:

  1. Murat ellerine, yüreğine sağlık. Ülkü Tamer’ rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil