*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

7 Şubat 2013 Perşembe

sözüm sanadır ey insan...ölümü unutan insan...hayatı ölüme teslim eden zavallı insan...





“tarih niye 28 ocak’ta kaldı diye” 

“ blogda üretim durdu mu diye..”

“buraya kadar mıydı yazılanlar diye”

soranlar olduğu için söylemek zorundayım ki ;



yola çıktım bir süreliğine…

uzaklara gittim…

yanımda sevdiklerim sevmediklerim…

yanımda canımın içi oğullarım….



uzağımda,  sevdiklerim sevmediklerim

en uzağıma düşen en  çokk sevdiklerim…



yola çıktım bir süreliğine…

kilometreler aştım…

ömürler aştım…
inegöl'dü durduğum yer...

kulrusuS’tu vardığım yer…

ahileZ’e dönmüştüm yüzümü…



f klavyem yoktu yanımda…
her şeyi dayatan teknoloji q klavyeyi de dayatıyordu...

aklım yoktu yanımda…

huzurum hem vardı hem yoktu yanımda…

bu yüzden

basmadı ellerim,  gb’nin usa’ın q klavyesine

ergenler gibi çatır çutur….



sakladım söyleyeceklerimi

emektar f klavyeli  laptopumun  hatırına….



şimdi yine

döndüm “arkamdan gelecek şehire….”

döndüm araknA’ya…

döndüm f klavyemin yanına…



yola çık(mış)tım bir süreliğine…

çünkü yoldan çıkmış(t)ım bir süreliğine…

çünkü öyle demişti birileri ısrarla..

oysa ,

yol da güzeldi yoldan çıkmak da…



gitim geldim,

duydum ki macide tanır ölmüş….

duydum  ki,   bir rivayete göre 90 yaşındaymış….

rivayete göre diyorum

çünkü  gazetelerin ve  internet sitelerinin içinde bile ara ki bulasın doğum tarihini…

televizyonlarda muhtemelen haber bile olmamıştır macide tanır’ın ölümü…

kesin konuşamıyorum çünkü televizyonlarda haber izlemeyeli bin yıl oluyor…



sahnede bir kez bile macide tanır’ı izlemeden

hadi sahnede görmeye yaşı yetmese de

macide tanırlar’ın varlığını bile öğrenmeden

yaşadığını sananlar…



yani,

ey emekliliğini bekleyenler…

ey sevdiklerini bekleyenler…

ey  “site içinde ev almak için piyango bekleyenler”

ey kızlarının oğlanlarının kaprislerinin başını bekleyenler

ey ölmüş aşklarının evliliklerinin mezar taşını süsleyenler

ey , her bir şeyi beklerken kendilerini unutanlar

ey, büyük büyük laflar ederken

sentetik ilişkilerine güvenenler…



biliyorsunuz değil mi

ölüm var ölüm…

“tarih niye 28 ocak’ta kaldı diye” 

“ blogda üretim durdu mu diye..”

“buraya kadar mıydı yazılanlar diye”

soranlar olduğu için söylemek zorundayım ki ; 
inegöl'de durmuştum giderken de dönerken de...

“kulrusuS’taydım….

ahileZ’e dönmüştüm yüzümü…”



hepinize birden gelsin o zaman cevabım ;

hoşbulduk….



(murat örem / 7 şubat 2013 / kulrusuS, riheşiksE, araknA…)

zeyilname 2016 / bu yazı garip biçimde bugün / 15 şubat 2016'da onlarca kere okununca şaşırdım..3 koca yılda köprülerin altından çok sular aktı...isimler geldi geçti...ama tarihimiz de bizimdir...bu yüzden ne yazıya ne içeriğine dokundum...dokunacağım...bilginize...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder