*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

16 Şubat 2013 Cumartesi

beşiktaş; "sen yeniden baba hakkılarla anılabilecek misin takımım...?"





benim tanıdığım beşiktaş “hadi kara kartallar, hadi kara kartallar” diye diye ‘kara kartal” nişanını göğsünde taşımayı bu takıma ve taraftara onlarca yıl öncesinden armağan eden yoksul balıkçı halkın insanı  mehmet galindir…


benim tanıdığım beşiktaş efsane  şükrü gülesindir…


benim tanıdığım beşiktaş , ankara’daki maçın devre arasında 3-0 geride olan beşiktaşlı takım arkadaşlarının gözünün bebeğine bakarak  “ şimdi sahaya çıkın bu maçı buradan kazanın. yoksa istanbul’a kadar yürürsünüz “ diyen baba hakkıyı mahçup etmeyerek aynı maçı 4-3 kazanmayı bilen takımdır…


benim tanıdığım beşiktaş o soğuk ingiliz gordon milne dönemine  kurban olduğumuz seksenlerdir...


benim tanıdığım beşiktaş gani gani rahmet okunası kurthan fişek hocanın tabiriyle ‘aristokrasinin, burjuvanın değil halkın takımıdır..”


benim tanıdığım beşiktaş süleyman sebada timsalleşen efendioğluefendiliktir…


benim tanıdığım beşiktaş, müesses nizamla uzlaşmayı aklına bile getirmeyen ‘karaşınların’ medarı iftiharı  “çarşı” dır…


ben yıllardır beşiktaşı tanıyamıyorum…


hadi benim beşiktaşı tanıyamamam mesele değil de,

peki beşiktaş ne zamandır kendini tanıyor, tanıyabiliyor…


isterseniz on sene şampiyon olun bundan sonra bu kafayla sametlerle mametlerle…


hiçbir kıymeti harbiyesi yok artık…

çıkarın beni taraftar listesinden…

çıkarın…


bize şampiyon değil bize  beşiktaş lazım…


önce ve yalnızca spor ahlakı olan beşiktaş geri gelene kadar  hepimizi taraftar listesinden çıkarın…



(murat örem / 16 şubat 2013 / ankara…)









        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder